راهنماي خريد ديوارپوش چرمي

ليست قيمت كاشي و سراميك در تهران

راهنماي خريد ديوارپوش چرمي

۳ بازديد

ديوارپوش هاي چرمي اين توانايي را دارند كه ديوارها و كف اتاق را گرم نگه داشته و به فضاي خانه آرامش و حس خوب  ببخشد. درباره اين موضوع چند مسئله مهم وجود دارد، اول اينكه ممكن است در ظاهر اتاق شما را خيلي رسمي جلوه دهد و دوم اينكه نصب آن كمي كار سخت و دلهره آوري به نظر مي رسد.

 

خوشبختانه براي اين تايل هاي چرمي، جايگزين مناسبي وجود دارد كه در رنگ ها و طرح هاي بي شماري ارائه مي شود كه هم مي توانند مكمل خانه هاي مدرن باشند و هم سنتي. ديوارپوش چرمي مي توانند ساده، برجسته و حكاكي شده باشند. دوام اين نوع تايل ها بسيار بالا بوده و هم براي ديوار مناسب هستند و هم زمين.

 

از همه بهتر اينكه شركت هاي توليد كننده اين محصولات سيستم هاي نصبي را طراحي كردند كه به كمكشان  اين تايل ها قابليت تعويض، تعمير و جا به جايي دارند. با ما همراه باشيد تا با هم با اين تايل ها بيشتر آشنا شويم.

 

ديوارپوش چرمي در دكوراسيون نشيمن

 

امروزه استفاده از ديوارپوش چرمي در دكوراسيون اتاق نشيمن بسيار پر طرفدار شده است و با وجود ظاهر بسيار دوست داشتني نصب بسيار سختي دارند. چرا كه معمولا لايه ها را به كمك چسب بر روي تخته چندلايه اي روي ديوار نصب مي كنند. سطح اين تخته بايد كاملا هموار باشد تا چسب به خوبي روي آن قرار به گيرد. بنابر اين بايد  قبل از نصب لايه ها آن را كاملا سمباده كشيده و پاك كرد.

 

در مرحله بعدي پشت هر لايه را چسب زده و روي ديوار مي چسبانند. در تمام اين مدت هم نصاب بايد مراقب باشد كه چسب چكه نكرده و بر رنگ اين لايه ها خدشه اي وارد نشود. اين نوع از ديوار پوش چرمي تا زماني كه خراب نشده و جابه جا نشوند، ثابت خواهند ماند. اگر هم كمي به دنبال انعطاف پذيري بيشتر هستيد تايل هاي چرمي را به شما پيشنهاد مي كنيم.

 

روش نصب ديوار پوش چرمي در دكوراسيون

در مقابل ديوارپوش چرمي، تايل هايي وجود دارند كه از روش نصب آسان تري برخوردارند. اي نوع تايل ها با نوارچسب كار كرده و در پشت هر كدامشان قلاب و حلقه اي وجود دارد كه نصب راحت تري را براي ما فراهم خواهند كرد.

 

برتري ديگري كه اين نوع از سيستم تايل ها دارند اين است كه پشت آنها قابليت قرار گيري بر روي هرگونه سطح فلزي و يا هر روكش و رنگ آهني را دارد. اين نوع پوشش ها به دليل قابليت مغناطيسي كه دارند با پشت تايل ها مماس مي شوند. به خاطر داشته باشيد كه زماني كه اين رنگ ها خشك شدند حتما بايد سطح آن را سمباده زد كه صاف و يكدست شود تا بتوان به راحتي تايل ها را بر رويشان قرار داد. تايل هاي مغناطيسي براي نصب شدن هيچ احتياجي به چسب ندارند.

 

https://www.beytoote.com/mode/decor/buy1-leather-wall-coverings1.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.