آرشیو خرداد ماه 1400

ليست قيمت كاشي و سراميك در تهران

كاشي حمام

۶ بازديد

در دكوراسيون داخلي حمام و سرويس بهداشتي انتخاب رنگ كاشي حمام بسيار مهم است. اگرچه حمام، فضايي كوچك است، اما رنگ هاي مختلف كاشي ، احساسات متفاوتي را به افراد القا مي كند. حال سوال اين است بهترين رنگ كاشي براي سرويس بهداشتي كدام است؟ بايد بگوييم اگرچه بيشتر افراد معتقدند بهترين رنگ كاشي براي سرويس بهداشتي، سفيد مي باشد ولي رنگ هاي بيشتري براي انتخاب نيز وجود دارد كه تاثير بسزايي در زيبايي دكوراسيون حمام شما دارد.
 
رنگ كاشي دستشويي
 
حمام جايي است كه شما مي توانيد خستگي روزانه خود را بيرون كرده و احساس خوب آرامش را به خود هديه دهيد. از اين رو تركيب رنگ مناسب سرويس بهداشتي بايد احساس سرزندگي، آرامش و نظم ذهني را در شما ايجاد نمايد. هماهنگي رنگ سرويس بهداشتي با احساسي كه مي خواهيد در آن ايجاد كنيد، عاقلانه به نظر مي رسد. مثلا اگر مي خواهيد احساس شادي و انرژي داشته باشيد، رنگ زرد بهترين رنگ كاشي براي سرويس بهداشتي شماست. و اگر احساس آرامش را ترجيح مي دهيد، آبي را براي رنگ كاشي دستشويي انتخاب كنيد. سبك شما مهم نيست، مطمئنا يك تركيب رنگ مناسب كاشي دستشويي براي مطابقت با آن وجود دارد. در ادامه اين مطلب از بلوميس در مورد بهترين رنگ هاي كاشي براي سرويس بهداشتي صحبت خواهيم كرد.
 
بهترين رنگ كاشي براي سرويس بهداشتي 
 
رنگ مناسب كاشي دستشويي
 
سفيد، بهترين رنگ براي حمام 
اگر بخواهيم يك ليست از بهترين و مناسب ترين رنگ براي حمام تهيه كنيم، رنگ سفيد در صدر قرار مي گيرد. سفيد نشانه روشني، پاكي و تميزي است و بهترين رنگ كاشي براي سرويس بهداشتي مي باشد. كاشي فضاي زيادي از سرويس بهداشتي را مي پوشاند و رنگ مناسب كاشي دستشويي بر براقيت، دلبازي و بزرگنمايي فضا تاثير مي گذارد. رنگ هاي روشن مانند سفيد نور بيشتري را منعكس كرده و بهترين گزينه براي حمام هاي كوچك و بدون پنجره مي باشند. از اين گذشته رنگ سفيد كاشي حمامو دستشويي باعث مي شود كثيفي ها زودتر خود را نشان بدهند و مجبور هستيم كه آنها را زود به زود تميز كنيم و اين از نظر بهداشتي نيز بسيار قابل قبول است.
 
رنگ مناسب كاشي توالت
 
رنگ سفيد داراي تناليه هاي مختلفي مانند كرم، شيري، صدفي و ... مي باشد و معمولا كرم به عنوان رنگ مناسب كاشي توالت انتخاب مي شود. اگر از جمله افرادي هستيد كه از فضاهاي يكنواخت زود خسته و دلزده مي شويد، براحتي مي توانيد از رنگ هاي تركيبي مانند سفيد مشكي، سفيد طوسي و ... براي رنگ كاشي حمام و دستشويي استفاده كنيد.
 
بهترين رنگ كاشي براي سرويس بهداشتي
 
سفيد و آبي، رنگ مناسب كاشي دستشويي 
سفيد و آبي يك تركيب زيبا و جذاب براي حمام هاي مدرن و كلاسيك است كه هيچ وقت از مد نمي افتد. تركيب آبي و سفيد احساس خوب آرامش و تميزي را در كنار هم ايجاد مي كند و از اين رو مي تواند رنگ مناسب سرويس بهداشتي شما باشد.

مدل صندلي اپن پايه فلزي

۶ بازديد

خيلي از اپن هاي امروزي را به عنوان ميز غذاخوري استفاده مي كنند، نمونه هاي زيادي از انواع صندلي هاي اپن وجود دارد. از جمله صندلي هاي چوبي، صندلي هاي فلزي و ... در اين مقاله تصاويري از نمونه هاي شيك و مدرن صندلي هاي اپن با پايه فلزي را براي شما فراهم كرده ايم.

 

صندلي اپن پايه فلزي, مدل صندلي اپن پايه فلزي, مدرن ترين مدل صندلي اپن

مدل صندلي اپن پايه فلزي

 

صندلي اپن هاي مدرن, صندلي هاي اپن كلاسيك, صندلي اپن پايه طلايي

صندلي اپن هاي شيك

 

طراحي صندلي اپن پايه فلزي, تصاوير صندلي اپن با پايه هاي فلزي, صندلي اپن پايه فلزي

مدرن ترين صندلي هاي اپن پايه فلزي

 

ايده هايي براي صندلي اپن, دكوراسيون صندلي اپن, دكوراسيون و چيدمان صندلي اپن

صندلي هاي اپن پايه فلزي

 

https://www.beytoote.com/mode/decor/metal1-chair2-open1-base.html

طراحي و دكوراسيون ديوار پشت تخت

۶ بازديد

نمونه هايي از شيك ترين و جديدترين مدل طراحي هاي ديوار پشت تخت را آورده ايم. با ديدن آن ها ايده بگيريد.

 

دكوراسيون ديوار پشت تخت, طراحي و دكوراسيون ديوار پشت تخت, نحوه ي طراحي ديوار پشت تخت

ديوار پشت تخت

 

دكوراسيون ديوار پشت تخت, طراحي و دكوراسيون ديوار پشت تخت, نحوه ي طراحي ديوار پشت تخت

تزيين ديوار پشت تخت

 

نحوه ي طراحي ديوار پشت تخت, تزيين ديوار پشت تخت, طراحي ديوار پشت تخت

تزيين ديوار پشت تخت با آينه و پارچه

 

طراحي ديوار پشت تخت, ايده هايي براي تزيين ديوار پشت تخت, نحوه ي تزيين ديوار پشت تخت

ايده هايي براي تزيين ديوار پشت تخت

 

https://www.beytoote.com/mode/decor/bed1-wall-design2.html

سراميك تكسرام

۴ بازديد

هرچند همه ما بارها و بارها با كاشي و سراميك برخورد داشته‌ايم و يا در منزل و محل كار خود از آنها استفاده كرده‌ايم اما خيلي از ما تفاوت‌هاي كاشي و سراميك تكسرام را به خوبي نمي‌دانيم. در اين متن كوتاه سعي مي‌كنم فرق‌هاي بين اين دو محصول را بيان كنم.


يك قطعه كاشي از دو قسمت تشكيل مي‌شود:
۱- بخش سفالي كه قسمت اصلي و استخوان‌بندي كاشي را تشكيل مي‌دهد.
۲- لعاب كاشي كه ماده‌اي شيشه‌اي است و روي بخش سفالي قرار مي‌گيرد.
از نظر ساختار شيميايي به تمامي موادي كه از مخلوط خاك رس با ماسه و فلدسپار در دماي بالا بدست مي‌آيند و توسط توده شيشه مانندي انسجام پيدا مي‌كنند، سخت و غير قابل حل در حلال‌ها مي‌شوند و تقريبا گداز ناپذير مي‌شوند، سراميك مي‌گويند. اما معمولا در گويش عاميانه به كاشي‌هايي كه روي ديوار كار مي‌شود «كاشي» و به كاشي‌هايي كه در كف ساختمان كار مي‌شود «سراميك» مي‌گويند. در واقع به كاشي‌اي كه لعاب رويش از جنس سراميك باشد، در بازار كاشي سراميكي يا سراميك گفته مي‌شود.


تفاوت اصلي كاشي با سراميك در ميزان استحكام آن است. كاشي به دليل ظرافت بيشتر و وزن پرس كمتر در بدنه كار مي‌شود ولي سراميك به دليل پرس سنگين‌تر و استحكام بالاتر در كف كار مي‌شود.
مقاومت كاشي در برابر فشار، سرما و گرما كم است و براي محيط‌هاي بسته و ديوارهايي كه از پشت رطوبت ندارند استفاده مي‌شود. كاشي به خاطر درصد جذب آب بالايي كه نسبت به سراميك دارد براي كار كردن بر روي ديوار و ارتفاع مناسب و راحت‌تر است.
مقاومت سراميك در برابر فشار، سرما و گرماي شديد و رطوبت نسبت به كاشي بيشتر است و به همين دليل براي كف كاربرد دارند. اما نوع خاصي از سراميك به نام پرسلان را مي‎توان در محيط‌هاي باز نيز استفاده كرد. جذب آب سراميك بسيار كم و پرسلان در حدود صفر است. به همين دليل استفاده آنها بر روي ديوار و ارتفاع كار بسيار سختي است.
پس با توجه به كاربرد مورد نظر خود، در انتخاب كاشي و سراميك براي دقت كنيد.

مدل صندلي اپن پايه فلزي

۵ بازديد

خيلي از اپن هاي امروزي را به عنوان ميز غذاخوري استفاده مي كنند، نمونه هاي زيادي از انواع صندلي هاي اپن وجود دارد. از جمله صندلي هاي چوبي، صندلي هاي فلزي و ... در اين مقاله تصاويري از نمونه هاي شيك و مدرن صندلي هاي اپن با پايه فلزي را براي شما فراهم كرده ايم.

 

صندلي اپن پايه فلزي, مدل صندلي اپن پايه فلزي, مدرن ترين مدل صندلي اپن

مدل صندلي اپن پايه فلزي

 

صندلي اپن هاي مدرن, صندلي هاي اپن كلاسيك, صندلي اپن پايه طلايي

صندلي اپن هاي شيك

 

طراحي صندلي اپن پايه فلزي, تصاوير صندلي اپن با پايه هاي فلزي, صندلي اپن پايه فلزي

مدرن ترين صندلي هاي اپن پايه فلزي

 

https://www.beytoote.com/mode/decor/metal1-chair2-open1-base.html

مدل كاور پارچه اي و 3 لايه اي مبل راحتي

۵ بازديد

نمونه هايي از شيك ترين و جديدترين مدل كاورهاي پارچه اي، مانند سه لايه، كشي و ... را فراهم آورده ايم. از آن ها ايده بگيريد.

 

مدل كاور پارچه اي مبل, مدل كاور 3 لايه اي مبل, كاور 3 لايه مبل راحتي

شيك ترين مدل كاور پارچه اي

 

مدل كاور مبل راحتي, شيك ترين مدل كاور مبل راحتي, مدل كاور مبل ال

مدل كاور پارچه اي

 

مدل كاور كشي مبل راحتي, كاورهاي كشي مبل راحتي, مدل هاي كاور مبل 3 لايه

ايده هايي براي كاور مبل راحتي

 

شيك ترين مدل كاور پارچه اي, كاورهاي مبل راحتي, جديدترين كاورهاي مبل راحتي

كاور كشي مبل راحتي

 

https://www.beytoote.com/mode/decor/fabric1-sofa2-cover.html

چگونه هفت سين مدرن يا مينيمال داشته باشيد؟

۶ بازديد

هفت سين مدرن و مينيمال

اين سبك در واقع به معناي سادگي در نقاشي، طراحي داخلي، مد و موسيقي در دنياي هنر شناخته مي شود كه به ديگر شاخه هاي هنر نيز راه يافت. به وضوح هدف عمد مينيماليسم ريشه در طرز تفكر و سبكي براي آرامش ذهن از شلوغي هاي دنياي اطراف مي باشد.

آيا مي دانيد چگونه هفت سين مدرن يا مينيمال داشته باشيد؟

براي هفت سين مينيمال از ظروف سفالي يا سراميكي با رنگ هاي خنثي استفاده  كنيد.

 

تكنيك هاي چيدمان سفره ي هفت سين مينيمال, مهارت هاي چيدمان سفره ي هفت سين مدرن و مينيمال, دكوراسيون و چيدمان سفره هاي هفت سين مينيمال و مدرن

براي هفت سين مدرن از ظروف سفالي تك رنگ استفاده كنيد

 

تاكيد بر رنگ سفيد. از گلدان هايي با گل تك رنگ استفاده كنيد. از ظروف فلزي يا استيل يا تركيبي از سفيد و استيل استفاده كنيد.

 

مدل هاي هفت سين مدرن, راهنماي چيدمان هفت سين مينيمال, روش هاي چيدمان هفت سين مدرن

از وسايل هفت سين سفيد و يا به همراه استيل استفاده كنيد

 

 

به تركيب رنگ ها و كم بودن پالت رنگي و سادگي ظروف دقت كنيد. بنابراين از تركيب رنگ هاي كمتري استفاده كنيد.

 

مدل هاي چيدمان سفره هاي هفت سين, نكاتي براي چيدمان هفت سين مينيمال و مدرن, تكنيك هاي چيدمان سفره ي هفت سين مينيمال

سعي كنيد هفت سين شما رنگارنگ نباشد و از رنگ هاي كمي در آن استفاده كنيد

 

اگر از چوب استفاده مي كنيد ترجيحا رنگ خنثي (همان رنگ هاي روشن) باشد. مي توانيد براي روكش ميز هفت سين تان از پارچه هاي ساده يا حتي چروك استفاده كنيد.

 

https://www.beytoote.com/mode/decor/seven-modern1-minimal2-scenes.html

تاريخچه درب اتوماتيك

۲ بازديد

امروزه تكنولوژي از اركان اصلي زندگي انسان است به طوري كه در زندگي روزمره با آن سر و كار داريم و تاثيري مستقيم در كيفيت و نحوه زندگي انسان قرن 21 دارد. تكنولوژي در عين تسهيل انجام كارها باعث صرفه جويي در زمان مي شود. اما نكته مهم در رابطه با آن حفظ امنيت در عين تسهيل امور است. يكي از ابزارهاي پيشرفته امروزي درب ها و كركره هاي اتوماتيك هستند كه در شهرها و كلان شهرها به وفور پيدا مي شوند.

 

شايد برايتان جالب باشد كه استفاده از درب هاي اتوماتيك سابقه اي بالاي 2000 سال را دارد به نحوي كه ابتدا در يونان باستان به وجود آمد. عمل محرك اين درب، فشار بخار آب بود. بعدها در 1931 دو مهندس آمريكايي با نام هاي شلدون رابي و هوراس ريموند موفق به ساخت چشم الكترونيكي هوشمند براي درب هاي اتوماتيك شدند.

 

در دهه 70 ميلادي سنسورهاي حركتي به وجود آمدند و تحول عظيمي در استفاده از اين نوع درب حساب مي شدند. اين نوع درب تسهيل در ورود و خروج معلولين را به همراه داشت. در دهه 80 درب هاي گردان و كشويي وارد بازار شدند و تا به امروز اين درب ها راه خود را در اكثر مكان هاي تفريحي، تجاري، اداري و ... باز كردند. اين درب ها داراي انواغ متفاوتي مي باشند كه در ادامه به آن ها مي پردازيم.

 

درب اسلايدينگ

مي‌توان گفت اين درب‌ها جزو كاربردي‌ترين نمونه‌هاي درب اتوماتيك محسوب مي‌شوند كه براي فضاهاي مختلف كاربرد دارند. اين درب‌ها براي پارتيشن‌بندي فضاهاي داخلي و ورودي آن‌ها كاربرد دارند. درب‌ اسلايدينگ يا كشويي معمولا به صورت شيشه‌اي ساخته مي‌شود. شيشه‌هاي آن‌ها مي‌تواند دوجداره، رفلكس و… باشد. درب‌هاي مثلثي و نيم گرد نيز مدل خاصي از اسلايدينگ‌ها محسوب مي‌شوند.

 

درب گرد

درب‌ گرد اتوماتيك براي ورودي و خروجي فضاهاي خيلي بزرگ مانند پاساژ‌ها، مال‌ها و سيتي‌سنترها انتخاب مناسبي محسوب مي‌شوند. اين درب‌ها تأثير بسزايي در نماي ساختمان دارند. متريال اصلي اين درب‌ها نيز شيشه است. بنابراين براي پارتيشن بندي نيز انتخاب مناسبي محسوب مي‌شوند.

 

درب تلسكوپي و تاشو

درب‌ تلسكوپي و تاشو كاربردهاي گسترده‌تري دارند. همانطور كه گفته شد درب‌هاي اسلايدينگ، به ديوار يا فضاي كناري براي باز شدن نياز دارند. درب‌هاي گرد نيز در ورودي‌هاي بزرگ كاربرد دارند. زماني كه ورودي نه بزرگ باشد و نه فضايي براي باز شدن درب داشته باشد، اين دو نوع درب اتوماتيك به كار مي‌روند. 

 

درب لولايي

درب‌هاي لولايي بيشتر براي فضاهاي صنعتي و پاركينگ‌ها كاربرد دارند. اين درب‌ها بيشترين شباهت را به درب‌هاي دستي دارند. در واقع اگر براي درب‌هاي معمولي بازوي الكترومكانيكي تعبيه شود، به درب لولايي تبديل مي‌شوند. مهم‌ترين مزيت اين درب‌ها امنيت بسيار زياد و امكان استفاده براي ورودي فضاهاي مختلف است.

 

درب كركره اي

كركره‌هاي برقي و اتوماتيك نيز كاربرد گسترده‌اي دارند. آن‌ها از امنيت بسيار زيادي برخوردار هستند. به همين دليل براي مغازه‌ها و فضاهاي تجاري و حتي پاركينگ منازل به كار مي‌روند. كركره‌ها با استفاده از متريال مرغوبي و… طراحي و توليد مي‌شوند.

 

اجزاي تشكيل دهنده كركره

تيغه  : تيغه همان بدنه اصلي كركره با ست كه نماي كركره را نيز مي سازد و در جنس ها ورنگ هاي متنوع و مختلف موجود مي باشد.

 

موتور  : موتور كركره نوعي ماشين الكتريكي است كه با برق كار مي كند ، و تامين كننده ي نيروي اصلي كركره مي باشد. موتورهاي توبلار و سايد از انواع موتور كركره هستند.

 

قوطي: براي نصب ريل كركره بايد در دو طرف آن، قوطي هايي با ابعاد مناسب نصب شود .

 

ريل : پروفيلي است يو (U) شكل كه بصورت عمودي در دو طرف چپ و راست دهنه نصب مي شود و رول تيغه ها در داخل آنها بالا و پايين مي رود.

 

تيغه‌ها

قسمت مهم ديگر در كركره برقي بخش تيغه هاست. تيغه‌ها نيز در انواع مختلفي ساخته مي‌شوند. انواع تيغه عبارتند از:

تيغه‌ي آلومينيومي

تيغه‌ي پلي كربنات

تيغه‌ي فولادي

تيغه‌ي گالوانيزه

 

يكي از انواع درب هاي اتوماتيك نوع شيشه اي آن است. اين نوع درب ها داراي مزايا و بازه قيمتي خاص خود هستند.

https://www.beytoote.com/mode/decor/automatic1-door.html

سراميك ايفاسرام

۲ بازديد

پرسلان محصول يكنواخت با رنگ سفيد و متراكم مي باشد كه از مواد خام موجود در طبيعت در شرايطي خاص و با پختن در درجه حرارت بالا توليد مي شود.
سراميك فول بادي چيست؟

سراميك ايفاسرام فول بادي همان سراميك هاي پرسلان هستند كه كيفيت بالاتري دارند و تحت فشار بالاتر از ۵۰۰ كيلوگرم بر سانتيمتر مربع قرار مي گيرند.
فشار زياد در تركيب با دماي بيش از ۱۲۰۰ درجه سانتيگراد سراميك به سراميك مقاومت بسيار بالا و جذب آب كمتري مي دهد و مقاومت مكانيكي محصول را بسيار بالا ميبرد.


اين نوع سراميك براي فضاهايي با ترافيك سنگين و فشار زياد و مقاومت سايشي بالا مناسب مي باشد.
همچنين بر اساس استانداردهاي جهاني اين نوع سراميك ها براي فضاهايي كه محصولات شيميايي مهاجم استفاده مي‌شود مانند كارخانه هاي مواد غذايي بيمارستان‌ها و غيره نيز مناسب است.
سراميك ضد اسيد چيست؟

كاشي ها و آجر هاي سراميكي ساده در برابر اسيد هيدروفلوريك و اسيد فسفريك مقاومت ندارند و همچنين در برابر مواد قليايي مقاومت خوبي ندارند و باعث از بين رفتن آنها مي شود.


در اين مل مصارف خاص بايد از كاشي ها و آجر هاي پايه كربني كه در برابر اين نوع اسيد ها مقاوم مي باشند استفاده شود.
اين نوع سراميك ها داراي مقاومت بسيار بالايي در برابر طيف وسيعي از مواد خورنده و اسيد ها مي باشند.
اين نوع از كاشي ها در برابر اسيد هاي خاص مانند اسيد نيتريك مقاوم هستند اما در برابر اسيد هيدروفلوريك و اسيد فسفريك مقاوم نيستند همچنين كاشي ها و آجر هاي پاييزه سراميكي در برابر مواد قليايي در درازمدت نيز مقاومت ندارند.
برش ركتي يا بدون بند چيست؟

در صنايع كاشي و سراميك ركتي به معني افزايش دقت در ابعاد محصول و همچنين گونيا كردن آن مي‌باشد كه اين فرآيند با اضافه شدن يك مرحله به توليد مي توانيم محصولاتي ركتي توليد كنيم.
اصلي ترين ويژگي كاشي هاي ركتي اين است كه با توجه به اندازه يكنواخت اجازه مي دهد پس از اتمام كار چيدماني بدون درز و پيوسته و زيبا داشته باشيم پس اگر مي خواهيد كاري بدون بند و يك تيكه زيبا داشته باشيد بايد از ركتي استفاده كنيد.
درجه بندي كاشي و سراميك:
كاشيها را از نظر مرغوبيت و نداشتن عيب و نقص به چند درجه تقسيم مي كنند كه نوع درجه و تاريخ توليد توسط شركت توليد كننده روي كارتن پرينت ميشود:الف- كاشي درجه يك: كاشي هايي هستند كه كاملا سالم باشند و هيچ گونه نقصي در سطح لعابدار و كناره آنها وجود نداشته باشد.ب- كاشي درجه دو: كاشي هايي هستند كه از نظر ديد ظاهري يكي از معايب زير را داشته باشند:• كاشي هايي كه در فاصله دو سانتيمتري تمامي كناره هاي سطح لعابدار آنها بيش از يك يا دو خال، به قطر حداكثر نيم ميليمتر وجود نداشته باشد.
• كاشي هايي كه در تمامي كناره هاي سطح لعابدارشان فقط يك لكه لعاب نگرفتگي، حداكثر به ابعاد ۳*۲ ميليمتر وجود داشته باشد.ج- كاشي درجه سه: كاشيهايي هستند كه از نظر ديد ظاهري يكي از معايب زير را داشته باشند:• كاشي هايي كه در سطح لعابدارشان فقط يك خال، به قطر حداكثر ۳ ميليمتر وجود داشته باشد.سراميك رابرت ايفا-سراميك ارزان-ايفاسرام-قيمت سراميك كف-خريد سراميك كف

سايبان وسيله اي براي صرفه جويي در انرژي

۲ بازديد

سايبان يك ابزار كاربردي و كارا براي مغازه هاست. نور خورشيد مي تواند وسايل درون ويترين را خراب كند. باران و برف هم شيشه ويترين را كثيف مي كنند. رفت و آمد به فروشگاه مي تواند گل ناشي از باران و برف را به كف مغازه منتقل كند. در تابستان سايبان است كه از گرم شدن بيش از حد مغازه و هدر رفت انرژي و هزينه هاي بالاي برق تجاري جلوگيري كند.

 

البته سايبان انواع مختلفي دارد كه براي آشنايي بهتر شما با اين وسيله كارآمد به اختصار آن را توضيح مي دهيم.

 

انواع سايبان مغازه

از انواع سايبان مغازه مي توان به سايبان مغازه برقي، سايبان مغازه دستي و سايبان چتري اشاره كرد كه سايبان برقي پر طرفدارترين نوع آن به شمار مي رود.

 

مزاياي خريد سايبان مغازه تبليغاتي

سايبان مغازه يكي از شيوه هاي تبليغات محيطي، كه تبليغ بر روي سايبان مغازه سر در فروشگاه ها است كه با توجه به ويژگي هاي منحصر به فرد سايبان مغازه ،مورد توجه بسياري از مديران بازاريابي و تبليغات قرار گرفته است.

 

برخي از مزيت هاي سايبان مغازه تبليغاتي به شرح زير است. به دليل كاربردي بودن سايبان مغازه تبليغاتي استقبال زيادي از آن مي شود.  

 

سايبان,سايبان مغازه,انواع سايبان مغازه

خريد سايبان مغازه

 

سايبان تبليغاتي فروشگاهي هم در حالت باز و هم در حالت جمع شده نمايانگر تبليغات شماست. سايبان مغازه تبليغاتي به دليل داشتن ساختار غير مسطح و ارتفاع پايين، از تمام زوايا جنبه تبليغاتي خود را حفظ كرده و حتي براي عابران پياده نيز قابل رويت است.

 

سايبان مغازه امروزه در كنار نقش محافظت، نقش تبليغاتي و زيبايي پيدا كرده است. با نصب سايبان برقي در كافي شاپ ها و هتل ها مي توان چشم انداز فضا را تغيير داد و گيرايي آن را دو چندان كرد.

 

سايبان مغازه ي برقي به دليل خصوصيت كنترل از راه دوري كه دارد به آساني مي توان آن را از داخل مغازه يا فروشگاه كنترل كرد.

 

نكته ي جالب توجه ديگر در مورد سايبان مغازه ي برقي سنسور حساس به نور است كه به صورت اتوماتيك هنگام تابش آفتاب باز مي شود و در هنگام غروب و كم شدن نور هم به طور خودكار بسته مي شود.

 

فضاي داخلي را خنك نگه داشته باعث بازده انرژي و جلوگيري از فساد مواد مي شود. وجود سايبان مغازه حتي از كثيف شدن و جرم گير شدن شيشه ها جلوگيري مي كند و نقش حفاظتي را دارا مي باشد.

 

نصب آرم تبليغاتي بر روي سايبان مغازه مي توان يك ترفند بازار يابي باشد كه اگر اين لوگو نام آشنا باشد يا به صورت يونيك طراحي شده باشد نظر مشتري را جلب مي كند و براي مغازه دار هم مفيد واقع مي شود.

 

سايبان چتري در محيط هاي باز كاربرد دارد و باعث زيبايي هرچه تمام تر فضا مي شود كشيدن نايلون يا پارچه برزنتي منظره ي زشتي را ايجاد مي كند و ظاهر رستوران و يا مغازه را تغيير مي دهد.

 

مي توان سايبان چتري را با توجه به فراخور موقعيت باز يا بسته كرد و روي آن مه پاش يا هيتر نصب كرد و شرايط مطلوبي را براي مشتري ايجاد كرد.

 

سايبان مغازه تبليغاتي هزينه بسيار كمتري نسبت به بيلبورد و تابلوهاي فلكسي فيس در بر دارد. سايبان مغازه تبليغاتي قابليت چاپ سيلك اسكرين و ديجيتال را داراست و حتي مي توان تصوير مورد نظر را بصورت چهار رنگ و با وضوح بالا بر روي سايبان مغازه تبليغاتي چاپ نمود.

 

سايبان مغازه تبليغاتي قابل شستشو است و پس از كثيف شدن هزينه تعويض را به صاحبان آگهي تحميل نمي كند و با يك شستشوي ساده نماي اوليه سايبان مغازه تبليغاتي باز خواهد گشت و از همه مهمتر اينكه بر خلاف تابلوهاي سر در فروشگاه ها ، براي تبليغات بر روي سايبان مغازه،عوارضي از سوي شهرداري دريافت نمي شود.  

 

سايبان,سايبان مغازه,سايبان پاركينگ خودرو

سايبان پاركينگ خودرو

 

سايبان پاركينگ خودرو

سايبان پاركينگ خودرو يكي از بهترين گزينه ها براي فضاي باز بيرون ساختمان هاست كه خودرو را در برابر بارش هاي باران و برف و نور مستقيم خورشيد محافظت نمايد .لازم است در زمان انتخاب و خريد سايبان پاركينگ خودرو نكاتي را در نظر داشته باشيد.

 

مشخصات سايبان پاركينگ خودرو

يكي از دلايل محبوبيت سايبان هاي برقي در فضاي باز و حياط ساختمان هاي مسكوني، اداري و تجاري، تفريحي و گردشگري به عنوان سايبان پاركينگ خودرو است كه محافظ خوبي براي خودرو و ساير وسايل موجود در فضاي باز مي باشد. سايبان پاركينگ خودرو، خودروها را در برابر تابش مستقيم خورشيد و بارش هاي پراكنده باران و برف در فصل هاي مختلف محافظت مي كند.

 

معرفي سايبان پاركينگ

سايبان پاركينگ، سازه اي است سبك با پوشش يو پي وي سي و بهترين محافظ براي خودروي شما. هر فضايي كه ماشين در آن قرار مي گيرد از جمله پاركينگ هاي خانگي، اداره جات، فروشگاه ها و … به سايبان پاركينگ احتياج دارد.

https://www.beytoote.com/mode/decor/buy1-shop-canopy.html