سايبان وسيله اي براي صرفه جويي در انرژي

ليست قيمت كاشي و سراميك در تهران

سايبان وسيله اي براي صرفه جويي در انرژي

۳ بازديد

سايبان يك ابزار كاربردي و كارا براي مغازه هاست. نور خورشيد مي تواند وسايل درون ويترين را خراب كند. باران و برف هم شيشه ويترين را كثيف مي كنند. رفت و آمد به فروشگاه مي تواند گل ناشي از باران و برف را به كف مغازه منتقل كند. در تابستان سايبان است كه از گرم شدن بيش از حد مغازه و هدر رفت انرژي و هزينه هاي بالاي برق تجاري جلوگيري كند.

 

البته سايبان انواع مختلفي دارد كه براي آشنايي بهتر شما با اين وسيله كارآمد به اختصار آن را توضيح مي دهيم.

 

انواع سايبان مغازه

از انواع سايبان مغازه مي توان به سايبان مغازه برقي، سايبان مغازه دستي و سايبان چتري اشاره كرد كه سايبان برقي پر طرفدارترين نوع آن به شمار مي رود.

 

مزاياي خريد سايبان مغازه تبليغاتي

سايبان مغازه يكي از شيوه هاي تبليغات محيطي، كه تبليغ بر روي سايبان مغازه سر در فروشگاه ها است كه با توجه به ويژگي هاي منحصر به فرد سايبان مغازه ،مورد توجه بسياري از مديران بازاريابي و تبليغات قرار گرفته است.

 

برخي از مزيت هاي سايبان مغازه تبليغاتي به شرح زير است. به دليل كاربردي بودن سايبان مغازه تبليغاتي استقبال زيادي از آن مي شود.  

 

سايبان,سايبان مغازه,انواع سايبان مغازه

خريد سايبان مغازه

 

سايبان تبليغاتي فروشگاهي هم در حالت باز و هم در حالت جمع شده نمايانگر تبليغات شماست. سايبان مغازه تبليغاتي به دليل داشتن ساختار غير مسطح و ارتفاع پايين، از تمام زوايا جنبه تبليغاتي خود را حفظ كرده و حتي براي عابران پياده نيز قابل رويت است.

 

سايبان مغازه امروزه در كنار نقش محافظت، نقش تبليغاتي و زيبايي پيدا كرده است. با نصب سايبان برقي در كافي شاپ ها و هتل ها مي توان چشم انداز فضا را تغيير داد و گيرايي آن را دو چندان كرد.

 

سايبان مغازه ي برقي به دليل خصوصيت كنترل از راه دوري كه دارد به آساني مي توان آن را از داخل مغازه يا فروشگاه كنترل كرد.

 

نكته ي جالب توجه ديگر در مورد سايبان مغازه ي برقي سنسور حساس به نور است كه به صورت اتوماتيك هنگام تابش آفتاب باز مي شود و در هنگام غروب و كم شدن نور هم به طور خودكار بسته مي شود.

 

فضاي داخلي را خنك نگه داشته باعث بازده انرژي و جلوگيري از فساد مواد مي شود. وجود سايبان مغازه حتي از كثيف شدن و جرم گير شدن شيشه ها جلوگيري مي كند و نقش حفاظتي را دارا مي باشد.

 

نصب آرم تبليغاتي بر روي سايبان مغازه مي توان يك ترفند بازار يابي باشد كه اگر اين لوگو نام آشنا باشد يا به صورت يونيك طراحي شده باشد نظر مشتري را جلب مي كند و براي مغازه دار هم مفيد واقع مي شود.

 

سايبان چتري در محيط هاي باز كاربرد دارد و باعث زيبايي هرچه تمام تر فضا مي شود كشيدن نايلون يا پارچه برزنتي منظره ي زشتي را ايجاد مي كند و ظاهر رستوران و يا مغازه را تغيير مي دهد.

 

مي توان سايبان چتري را با توجه به فراخور موقعيت باز يا بسته كرد و روي آن مه پاش يا هيتر نصب كرد و شرايط مطلوبي را براي مشتري ايجاد كرد.

 

سايبان مغازه تبليغاتي هزينه بسيار كمتري نسبت به بيلبورد و تابلوهاي فلكسي فيس در بر دارد. سايبان مغازه تبليغاتي قابليت چاپ سيلك اسكرين و ديجيتال را داراست و حتي مي توان تصوير مورد نظر را بصورت چهار رنگ و با وضوح بالا بر روي سايبان مغازه تبليغاتي چاپ نمود.

 

سايبان مغازه تبليغاتي قابل شستشو است و پس از كثيف شدن هزينه تعويض را به صاحبان آگهي تحميل نمي كند و با يك شستشوي ساده نماي اوليه سايبان مغازه تبليغاتي باز خواهد گشت و از همه مهمتر اينكه بر خلاف تابلوهاي سر در فروشگاه ها ، براي تبليغات بر روي سايبان مغازه،عوارضي از سوي شهرداري دريافت نمي شود.  

 

سايبان,سايبان مغازه,سايبان پاركينگ خودرو

سايبان پاركينگ خودرو

 

سايبان پاركينگ خودرو

سايبان پاركينگ خودرو يكي از بهترين گزينه ها براي فضاي باز بيرون ساختمان هاست كه خودرو را در برابر بارش هاي باران و برف و نور مستقيم خورشيد محافظت نمايد .لازم است در زمان انتخاب و خريد سايبان پاركينگ خودرو نكاتي را در نظر داشته باشيد.

 

مشخصات سايبان پاركينگ خودرو

يكي از دلايل محبوبيت سايبان هاي برقي در فضاي باز و حياط ساختمان هاي مسكوني، اداري و تجاري، تفريحي و گردشگري به عنوان سايبان پاركينگ خودرو است كه محافظ خوبي براي خودرو و ساير وسايل موجود در فضاي باز مي باشد. سايبان پاركينگ خودرو، خودروها را در برابر تابش مستقيم خورشيد و بارش هاي پراكنده باران و برف در فصل هاي مختلف محافظت مي كند.

 

معرفي سايبان پاركينگ

سايبان پاركينگ، سازه اي است سبك با پوشش يو پي وي سي و بهترين محافظ براي خودروي شما. هر فضايي كه ماشين در آن قرار مي گيرد از جمله پاركينگ هاي خانگي، اداره جات، فروشگاه ها و … به سايبان پاركينگ احتياج دارد.

https://www.beytoote.com/mode/decor/buy1-shop-canopy.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.