آشنايي با انواع سطل زباله خانگي

ليست قيمت كاشي و سراميك در تهران

آشنايي با انواع سطل زباله خانگي

۳ بازديد

بدون شك زباله تصوير نازيبايي دارد و اغلب فضاي زيادي را در آشپزخانه به خود اختصاص مي دهند. اما توليد زباله در آشپرخانه اجتناب ناپذير است. ايده هاي ما را دنبال كنيد تا بتوانيد اين وسايل ناخوشايند ضروري يعني زباله در فضاي آشپزخانه را در سطل زباله خانگي با ظاهري مناسب تر قرار دهيد.

 

۱- يك كشوي مخصوص سطل زباله انتخاب كنيد.

شايد بتوان گفت كه آشپزخانه مهمترين فضا در خانه به حساب مي آيد كه بيشترين دور ريختني را توليد مي كند؛ بنابراين سطل زباله بايد بزرگ باشد و براي زباله و دور ريزهاي گوناگون طبقه بندي شوند. اگر فضاي مناسبي داريد مي توانيد يك كابينت را به همين موضوع اختصاص داده و سطل زباله خانگي را درون آن پنهان كنيد. اين كار باعث مي شود سطح زمين خلوت و تميزتر مانده و سطل زباله آشپزخانه از ديد دور باشند. در ظاهر بسياري از آشپزخانه ها اين امكان وجود دارد كه با تقسيم بندي سطل هاي زباله آنها را از نظر دور ريزهاي گوناگون تفكيك كرد تا براي بازيافت مجدد راحت تر باشند.

 

آشنايي با سطل زباله هاي خانگي,دكوراسيون سطل زباله

سطل زباله خانگي درون كشو

 

۲- قفسه توكار بسازيد.

سعي كنيد با ساختن قفسه هاي مناسب از تمامي فضاهاي خالي كابينت استفاده كنيد. شلف توكار و قفسه را مي توانيد در كنار سطل زباله درون كشو نصب كنيد و وسايل كوچكتر از قبيل لوازم شستشو و اسپري هاي تميز كننده و... را روي شلف قرار دهيد.

 

انواع سطل زباله,سطل زباله خانگي

سطل زباله در كشوي آشپزخانه

 

۳- از كمد و فضاي موجود دوباره استفاده كنيد.

اگر شما به يك فضاي تركيبي مناسب تر براي نگهداري لوازم تان احتياج داريد و در عين حال نمي توانيد تغييرات جديدي در آشپزخانه خود اعمال كنيد، اين را در نظر داشته باشيد كه چگونه مي توان از يك كمد و قفسه موجود بهره بيشتري برد؟ قفسه هايي كه روي درب كمد نصب شده اند، به راحتي و به گونه اي كه در عكس مشاهده مي كنيد قابل استفاده هستند. در نظر داشته باشيد كه مي توانيد از سطل زباله كاغذي يا پلاستيكي نيز براي تقسيم بندي اين قسمت ها استفاده كنيد. اين كار هم بسيار ساده است و هم مقرون به صرفه و در عين حال براي تقسيم بندي فضاهاي اتلاف شده بسيار مناسب است. در اين حالت براي تفكيك زباله هاي كاغذي و پلاستيكي كه آلودگي ندارند، مي توان از اين سطل زباله استفاده كرد.

 

شما نه تنها در آشپزخانه يا آبدارخانه مي توانيد اين كار را انجام دهيد بلكه در اتاق خواب و كمدهاي اتاق تان نيز قادر هستيد اين كار را انجام دهيد و البته ديگر زباله هاي كاغذي را در اين محفظه ها قرار ندهيد. كاغذ و برگه هاي مختلف كاري خود را به صورت طبقه بندي شده و مرتب در اين محفظه ها قرار دهيد.

 

https://www.beytoote.com/mode/decor/variety1-household1-trash1.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.