سراميك كف

ليست قيمت كاشي و سراميك در تهران

سراميك كف

۳ بازديد

سراميك يكي از رايج ترين كفپوش هايي است كه با استفاده از آن مي توان كف تمام قسمت هاي ساختمان را پوشش داد. اين كفپوش در آشپزخانه، حمام ها، راهروها، سالن هاي پذيرايي و … قابل نصب است و علاوه بر زيبايي از كارايي و دوام بسيار بالا برخوردار مي باشد.
سراميك از جمله مقاوم ترين مصالحي است كه به دليل دوام بالا، در مكان هاي پر رفت و آمد نيز استفاده مي گردد. اين كفپوش ها حسي خنك به فضا مي بخشند، از اين رو در مناطق گرمسير براي مكان هايي مانند اتاق نشيمن و اتاق خواب نيز مورد استقبال قرار مي گيرند.
با اين مقدمه، در ادامه اين نوشته از ساختمانچي قصد داريم به بررسي ويژگي هاي كفپوش سراميكي بپردازيم. تا انتها با ما همراه باشيد.
مزاياي كفپوش سراميكمقاومت در برابر آبسراميك از جمله مصالح ساختماني است كه با خيالي آسوده مي توان از آن در مكان هاي مرطوب مانند حمام و سرويس بهداشتي استفاده نمود. لايه رويي سراميك نقش يك لايه محافظ را ايفا مي كند و لايه زيرين را از نفوذ آب و رطوبت مصون مي دارد.
همانطور كه مي دانيد نم و رطوبت، دليل اصلي كپك و قارچ در مكان هاي مرطوب است، اما نصب سراميك مي تواند مانع اين امر شود و فضايي پاكيزه و بهداشتي را ايجاد نمايد.
سراميك كف طرح داراستحكام و دوام بالاكفپوش سراميكي بسيار مقاوم است و در اثر ضربه دچار ترك خوردگي و شكستگي نمي شود. اگر اين كفپوش به خوبي نصب شود، سال ها بدون هيچ گونه آسيب ماندگار خواهد بود. اگر در هنگام نصب به هر طريقي يكي از سراميك ها شكسته شود، به راحتي مي توان آن را جايگزين نمود.
مراقبت آسانمراقبت از تايل هاي سراميكي بسيار آسان است، زيرا در صورت ايجاد لكه و آلودگي به راحتي مي توان آن ها را پاك كرد. با استفاده از مواد شوينده مي توان سطح سراميك را مانند روز اول درخشان و براق نمود و از زيباي و تميزي كف لذت برد.
تنوع بسيار بالادر حال حاضر، كارخانه هاي توليد كننده سراميك از آخرين تجهيزات و تكنولوژي ها براي ساخت سراميك استفاده مي كنند، از اين رو اين متريال با طرح ها و رنگ هاي بي شمار به بازار عرضه مي گردد و در اختيار مصرف كنندگان قرار مي گيرد.
ظاهر برخي از سراميك ها همانند چوب و يا سنگ طبيعي است و به راحتي مي توان آن ها را با دكوراسيون فضاي مورد نظر هماهنگ نمود. از ديگر مزاياي كفپوش سراميكي امكان برش تايل ها براي گوشه و كنار كف است. جديدترين و مدرن ترين سراميكي كه اين روزها به بازار عرضه مي شود سراميك پرسلان مي باشد كه علاوه بر زيبايي حيرت انگيز، دوامي بسيار بالا دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.