كاشي توالت

ليست قيمت كاشي و سراميك در تهران

كاشي توالت

۴ بازديد

كاشي دستشويي و حمامدر خانه‌هاي امروز ايراني، برخلاف گذشته، اهميت كمتري به كاشي كاري سرويس بهداشتي و حمام داده مي‌شود. در حالي كه كاشي حمام و دستشويي تاثير بسيار زيادي روي ظاهر و احساس شما از حمام خواهد گذاشت. شايد فكر كنيد براي رسيدن به چنين كيفيتي حتما بايد حمام و سرويس بهداشتي مجهزي داشته باشيد اما برخلاف تصورتان، شما با كاربرد رنگ مناسب در كاشي توالت مي توانيد چنين احساسي را خلق كنيد. اگر قصد خريد سراميك دستشويي و سراميك حمام را داريد بايد بدانيد كه . ميتوانيد سه نوع كاشي مختلف براي حمام ودستشويي تان استفاده كنيد به اين صورت كه يك مدل براي سراميك كف ، يك مدل براي كاشي ديوار و يك مدل براي سقف. البته اگر بخواهيد هم ميتوانيد فقط از يك مدل كاشي حمام استفاده كنيد اما براي جذابيت بيشتر دكوراسيون حمام پيشنهاد مي كنيم كه با سه نوع كاشي حمام و كاشي دستشويي تان را ديزاين كنيد. كاشي ديواري حمام و سرويس بهداشتي همانطور كه از نامش مشخص است مقاومت فوق العاده اي در برابر نفوذ آب دارد. سراميك كف حمام علاوه بر مقاومت در برابر نفوذ آب، از خاصيت ضدلغزشي برخوردار است و محيطي ايمن را براي شما و فرزندانتان محيا مي كند.
انتخاب سايز و رنگ كاشي حمام و دستشوييتنوع بي نظير مدل كاشي و سراميك براي دستشويي و حمام، گزينه هاي نامحدودي براي طراحي دكوراسيون دستشويي و حمام ارائه مي دهند. بهترين گزينه براي فضاهاي كوچك بدون پنجره، كاشي دستشويي و كاشي حمام رنگ‌روشن مي‌باشد. همچنين كاشي حمام طرح ساده و سفيد رنگ باعث مي شود تا فضاي كوچك حمام، بزرگ‌تر به نظر بيايد. از مزاياي ديگر كاشي حمام و دستشويي طرح ساده و رنگ سفيد اين است كه به راحتي مي‌توانيد رنگ‌هاي مورد علاقه‌تان را با آن هماهنگ كنيد. آبي، مشكي، سبز يا هر رنگ ديگري كه مي‌تواند در لوازم و اكسسوري حمام و سرويس بهداشتي به كار روند.قبل از اينكه براي انتخاب طرح و رنگ كاشي حمام و دستشويي تان تصميم گيري كنيد بايد موضوع نظافت آنها را مد نظر بگيريد زيرا كاشي سرويس بهداشتي كه رنگ روشن مانند سفيد دارند قطعا زودتر كثيف ميشوند و بايد به نظافت آن ها بيشتر اهميت دهيد تا هميشه تميز براق بمانند اما كاشي هايي كه رنگ هاي خاكستري، قهوه اي، آبي دارند نياز به نظافت كمتري دارند. نكته ديگري كه در انتخاب كاشي سرويس بهداشتي و كاشي حمام اهميت دارد اندازه كاشي است . امروزه كاشي هاي كوچك و بزرگ براي حمام و سرويس بهداشتي وجود دارند كه كاشي هاي بزرگ محبوب تر هستند مخصوصا براي كف حمام. بهترين كاري كه ميتوانيد انجام دهيد اين است كه اگر قصد داريد از كاشي هاي بزرگ براي حمام تان استفاده كنيد كاشي كوچك را هم مورد استفاده قرار دهيد.
نحوه نصب كاشي حمام و كاشي دستشويياگر قبلاً، سراميك نصب نكرده‌ايد؛ اين پروسه را به يك شخص حرفه‌اي بسپاريد. اندازه‌گيري و برش كاشي‌ها در يك فضا كوچك مانند حمام، وقت‌گير است؛ پس ممكن است هزينه زيادي را به همراه بياورد. اما كف‌پوش‌هاي وينيلي يا لينولئوم را، با اندكي مهارت نيز خودتان مي‌توانيد نصب كنيد.
نظافت سراميك و كاشي حمام و دستشوييتا زماني كه جاروبرقي، جارو يا طي داريد؛ با كمي تلاش، سطح سراميك را تميز خواهيد كرد. سطح بدون منفذ سراميك و كاشي حمام باعث مي‌شود؛ به راحتي لك نزند و چرك و گردوغبار را جذب نكند. سراميك نيز مانند ديگر كف‌پوش‌ها، نكات مثبت و منفي مجزايي دارد. به خوبي فكر كنيد و با توجه به تمايلات خود، ببينيد كه آيا سراميك براي خانه شما مناسب است.
قيمت كاشي حمام و سراميك حمامهزينه خريد و نصب سراميك و كاشي حمام و دستشويي بيشتر از  كارپيت يا لينولئوم است اما در همين حال ماندگارتر است و اگر وان حمام چكه كند؛ در برابر آب كمتر صدمه مي‌بيند. البته قيمت سراميك در مقايسه با مرمر و گرانيت كمتر است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.